Зробити стартовою   Додати в обране  Стрічка новин в форматі RSS

Навігація
   » Головна
   » Новини
   » Пошук
   » Користувачі
   » Гостьова книга
   » Козак-Інформ
   » Сторінки



НС

Приймаються благодійні внески

на розвиток і підтримку "Нової Січі",

журналу "Музеї України".

Експедиції в зону АТО,

Музей плакату для прифронтової зони...

Гривні по Україні: картка Приватбанку

5168755514296934




Цікаві сайти

 







 






http://www.museum-ukraine.info/

*САЙТ КОЗАКІВ США*


http://nbnews.com.ua/

http://blog.i.ua/user/6451244/

http://www.ukr.net/

http://www.zarubezhom.com/

http://h.ua/

 

   

  



Пошук







ЄУ
Locations of visitors to this page

https://surmasite.wordpress.com/
https://musplakat.wordpress.com/

CanadaUA-news

https://ukr.media/

Музей В.Тригуба





і



Новини

Як Молдова обіграла наш МЗС
Понеділок, 29 Січня 2007

Як Молдова обіграла наш МЗС

На момент розпаду Союзу РСР лінія кордону між Україною та Молдовою на місцевості не була визначена. Молдова аргументувала ситуацію на свою користь тим, що з 1940 року внаслідок природних процесів змінилося русло річки Прут, і тому частина берега Дунаю в районі Джурджулешти тепер належить їй.

До речі, ще не підписавши угоду, Кишинів наступав, бо у нього давно визрів план будівництва нафтоналивного терміналу. І він свій шанс не втратил.

Відкриваючи нещодавно нафтотермінал у Джурджулештах, президент Володимир Воронін заявив: «Це й є вікно до Європи». Але ж цей термінал побудований на українських землях, які ми віддали Кишиневу, так нічого й не отримавши натомість. Понад те, своє вікно до Європи (Рені), судячи з усього, закриваємо!

Україна погодилася обміняти важливі для автомобільного сполучення землі Молдови в районі села Паланка на 430 м узбережжя Дунаю на стику українсько-молдовсько-румунського кордону. Обмін був оформлений у рамках першої в історії України угоди про делімітацію кордонів, яку підписали президенти Леонід Кучма та Петро Лучинський. Паралельно з переданням Молдові частини українського узбережжя сторони спробували підвести під цей процес економічну базу. Вони уклали трьохсторонню угоду про створення міжнародної СЕЗ «Нижній Дунай» на територіях портів Рені, Галац і Джурджулешти.

Київ у процесі переговорів категорично ув’язував передання Республікою Молдова ділянки дороги Одесса—Рені з ратифікацією угоди про визнання її власності на території України. І ось у день її ратифікації парламентом Молдови Верховна Рада України ухвалила документ, яким визнаються права сусідів на їхню власність, розташовану на території нашої країни. А це: 11 об’єктів виробничої сфери, зокрема три винзаводи, гравієво-піщаний кар’єр, гранітно-щебеневий кар’єр; 95 об’єктів соціальної сфери — баз відпочинку, пансіонатів, санаторіїв, туристичних комплексів тощо, — розташованих в Одеській, Миколаївській, Львівській, Івано-Франківській, Кримській, Закарпатській областях, а також 8 недобудованих об’єктів у Білгород-Дністровському, Килійському й Татарбунарському районах Одещини.

Якщо провести оцінку вартості об’єктів, переданих Молдові, то навіть навскидку помітно, що вона значно більша за вартість 7,7 кілометрів дороги, яка, до того ж, експлуатується спільно.

Відповідно до делімітації Україна нарешті погодилася визнати за Республікою Молдова ділянку в 24 га землі протяжністю в 430 метрів берегом Дунаю в районі села Джурджулешти.

Отже, підсумуємо: 150 га землі поблизу Басарабяські плюс вихід до моря й 24 гектари площі протяжністю 430 метрів берегом Дунаю, визнання прав власності на 124 об’єкти, що знаходяться на території України, а також повний контроль по всьому периметру східної межі Республіки Молдова — і все це в обмін на 7,7 км (18 га) асфальтованої дороги в Паланці, що сполучає два українських міста.

Мені пригадується розмова з одним українським дипломатом. Коли я почав йому говорити про неприпустимість передачі ділянки берега в районі Джурджулешти, то він мені відповів приблизно так: «Не будемо ж ми через шматочок землі сперечатися з сусідами».

Угода між Україною й Республікою Молдова про державний кордон була укладена лише 18 серпня 1999 р., а ратифікована 6 квітня 2000 р. Ще в лютому 2005 р. парламент Молдови прийняв пакет документів для виконання інвестиційної угоди «Міжнародний вільний порт Джурдшулешт», яким, окрім усього іншого, передбачено надати терміналу статус вільної економічної зони строком на 25 років. Водночас у 2007 р. почнеться будівництво вантажного й пасажирського терміналів, товарний вантажообіг якого складе 300 тис. тонн імпорту будматеріалів і 250 тис. тонн експорту зернових.

Молдова стала морською державою при явному потуранні України, яка залишила свій порт Рені на голодному пайку, який, до того ж, не має залізничного сполучення з Ізмаїлем, бо залізниця проходить територією Молдови, яка вже переглядає залізничні тарифи (див. «УіСС» №43, стор. 8).

Відсутність залізниці Ізмаїл—Рені, як відомо, серйозно ускладнює життя Ренійському порту, колись найбільшому на Дунаї. Формуючи СЕЗ, Молдова цілеспрямовано йде на усунення конкурента (порту Рені) при потуранні МЗС України. Ось куди б направити енергію нашого «невтомного» пропагандиста НАТО Бориса Тарасюка! Завдані величезні економічні збитки всій південно-західній частини Одеської області, в черговий раз Україна профукала свої національні інтереси.

Розповіді українських чиновників про те, які труднощі чекають на нас при будівництві 40-кілометрової залізничної ділянки Ізмаїл—Рені в обхід Молдови непереконливі. Адже це не БАМ. До речі, в аналогічній ситуації Молдова дуже швидко побудувала 42-кілометрову ділянку в обхід залізничного вузла Бендери.

Висновок один: треба негайно почати будівництво залізничної ділянки порт Рені—Ізмаїл, що дозволило б назавжди уникнути витрат при перевезеннях через Молдову й стабілізувало б транспортну артерію південно-західного напряму Одеської області.

Олександр МАНАЧИНСЬКИЙ, кандидат військових наук

http://uwtoday.com.ua/print.asp?NID=3149&LID=2


Автор:
Прочитали: 267 раз

Надрукувати Надрукувати    Переслати Переслати    В закладки В закладки


Читайте також:
  • Музей плакату презентує: Юрій Нерослік
  • Книга досягнень людини
  • Гривну продають в США. Мінкульт мовчить
  • REPORT ON THE ARCHAEOLOGICAL RESEARCH OF BATURYN IN 2017
  • Боси антикварної мафії США, Мінкульт, МЗС, СБУ…
  • Оголена Маланка і Трамп в образі лева?
  • Карикатурист Жора Ключник продовжує посміхати
  • Чого очікувати людству у найближчі роки?
  • Говори красиво: 10 українських слів, якими ви здивуєте своїх друзів
  • Прогнози: через 100 років...
    Повернутися назад

  • Міжнародний козацький журнал

    Міжнародний Козацький журнал "Нова Січ"

    Редакція: Запоріжжя-Київ

    Україна - це Європа!

     

     e-mail: novasich@ukr.net

    Головний редактор - полковник козацтва

    Віктор Тригуб

    Шеф-редактор - Володимир Іванченко (Запоріжжя)

    Біоенергетики - генерали козацтва Валерій Пильник, Юрій Курилех

    Юридичний супровід - 

    Іван Макар

    Представник у США -  Американське козацтво

    Представництва:

    Кропивницький - Анатолій Авдєєв, Харків - Юрій Нерослік, Закарпаття - Вадим Логвінов

    Голова Ради - Констянтин Стасюк



     


    Партнери: Музей плакату України, ГО "Гуманітарна ліга"





    http://www.museum-ukraine.info/

     







     









    Опитування
    За кого голосувати?
    За владу
    За опозицію
    Не піду
    Маленька партія снайперів



    Всього голосів: 2986
    Результати опитування



    Лічильники






    світ

    http://narodna.pravda.com.ua/





    На початок сторінки

    Разробка сайту: Ростислав Саєнко, 2005 р., Система: SmallNuke ©
    Генерація сторінки: 4.982 с. Всього 8 запитів до бази.

    Админ.панель