Зробити стартовою   Додати в обране  Стрічка новин в форматі RSS

Навігація
   » Головна
   » Новини
   » Пошук
   » Користувачі
   » Гостьова книга
   » Козак-Інформ
   » Сторінки



НС

Приймаються благодійні внески

на розвиток і підтримку "Нової Січі",

журналу "Музеї України".

Експедиції в зону АТО,

Музей плакату для прифронтової зони...

Гривні по Україні: картка Приватбанку

5168755514296934




Цікаві сайти

 







 






http://www.museum-ukraine.info/

*САЙТ КОЗАКІВ США*


http://nbnews.com.ua/

http://blog.i.ua/user/6451244/

http://www.ukr.net/

http://www.zarubezhom.com/

http://h.ua/

 

   

  



Пошук







ЄУ
Locations of visitors to this page

https://surmasite.wordpress.com/
https://musplakat.wordpress.com/

CanadaUA-news

https://ukr.media/

Музей В.Тригуба





і



Новини

Міністерство культури, Лувр І хахли.
Четвер, 16 Лютого 2017

Міністерство культури, Лувр

І хахли.

567890Може хтось уявити, щоб директором знаменитого Лувру у Франції призначили невігласа, який прийшов без концепції, чіткої програми та необхідної кваліфікації?

Якщо таке кощунство на хвилинку змоделювати, уявляю реакцію французів – думаю, закінчилось би нищенням автівок у передмістях та відставкою уряду.

А у нас, в Україні таке можливо?!Національний музей історії України – Музей №1 – український Лувр. Або Прадо. Не розумію, чим завинив колектив музею та його відвідувачі перед бувшим Міністром культури В’ячеславом Кириленком, що той, знехтувавши будь-якими обговореннями та конкурсами, одного чудового дня взяв та й призначив генеральним директором Національного історичного музею пані Тетяну Сосновську. Перед тим була Революція гідності, небувалий ентузіазм населення, сплеск творчої активності, обговорення кандидатур на Майдані… Так ось, жодного відношення вищевказаних подій пан Кириленко не мав. Кириленко – це КВОТА. Якої партії – байдуже. Цих партій він вже поміняв безліч. Так ось, ця квота на власний розсуд призначала керівників підпорядкованих йому підприємств. За яким критерієм? Спробуйте здогадатись!

«Багатий» керівний та музейний досвід Тетяни Сосновської – це диплом вчителя математики та музей-квартира Павла Тичини, де після кількох років діяльності пані Тетяни комісією КМДА були виявлені порушення, що тягнули мінімум на звільнення. Але – нічого, обійшлось – на той час вона вже була «на коні» – призначена В. Кириленком генеральним директором НМІУ (!).

З приходом нового директора колектив відчув, що значить «жити по-новому». Музейні працівники, науковці, виявились абсолютно беззахисними перед хамством та свавіллям нової директриси, яка своїми методами керівництва поважним закладом нагадує, скоріше, колгоспну ланкову, яку поставили керувати виправними роботами.

Щодо «концепції». Через деякий – довільний – час після того, як пані Сосновська заскочила на «трон» Музею №1 України, з’явилась «Концепція розвитку», яка дивним чином нагадувала подібний документ, розроблений фахівцями російського Музею прикладного мистецтва. Якою була мета появи даного документу, досі не з’ясовано – жодних рухів по реалізації цього документу не було помічено.

Натомість бурхлива діяльність новопризначеної керівнички спрямовувалась у інших напрямках. Сформулювати їх коротко можна так: боротьба з інакомислячими, склоки, імітація музейно-виставкової діяльності та ліквідація досягнень попередників. В кожному з вищезгаданих напрямків, які чомусь не згадані в «Концепції…», пані Сосновська досягла небачених результатів.

Почнемо з попередників. Структура музейних підрозділів здалася пані Сосновській незручною, тож вона вона їх значно «покращила». Оскільки штатний розпис не узгоджується ні з так званою «Концепцією…», ні зі здоровим глуздом, зупинимось лише на окремих деталях: В результаті запровадження нового штатного розпису, чотири фондові відділи понижені до секторів і перетворені в один об’єднаний відділ в кількості 50 чоловік. Для завідувача фондового відділу Сосновська особиста ввела трьох заступників. Ці посади взагалі не передбачені кваліфікаційним вимогами. Не може бути у завідувача відділу ще і заступники, це нонсенс! Для порівняння: юридичний відділ складається з 6 співробітників, а експозиційні  відділи нараховують від 3 до 10 співробітників.  А  головне,  були скорочені фахівці фондів, які вивчали та знали колекції на протязі десятків років і зараз натомість них працюють комісії, до яких входять люди з малим стажем роботи взагалі в музеї і не мають досвіду роботи у фондах. Таким чином, на сьогодні, звільнені фондові зберігачі Литовченко А.В., Андріуца А.С., Васильєва А.Л., Іванова О.В. жоден з них не здав колекції і не передав  предмети членам комісії. Фактично в фондах створена ситуація, де можливі зловживання, особливо з огляду на те , що керівниками цих підрозділів призначені особи без фахової освіти. Робота певних фондових підрозділів паралізована, наприклад, документально-речового  та декоративно-ужиткового секторів.

567890Бібліотека музею, яка має більш ніж сторічну історію свого існування та  колекцією з 40000 од. взагалі не ввійшла до нової структури музею. У вересні 2016р. прийшла нова бібліотекарка Скорик Р. і поставила вимогу звіряння попредметно. Проте, після звірки вона відмовилась підписувати акти з недостачею 499 од. і звільнилася за особистим бажанням. На сьогодні бібліотека музею перетворена у секретний об’єкт. Ніхто не може прийти і взяти на абонемент книги вже півтора року. Що відбувається за стінами, невідомо. Яка недостача  – також приховується.

Технічний відділ, який очолював голова музейної профспілки Каштанов В.В. на сьогодні повністю знищений. У 2001р. відділ перший в Україні серед музейних закладів виборов право отримати японський культурний гранд – техніка на суму 500000 доларів. Співробітників відділу навчали японські спеціалісти для роботи на такій складній техніці, а потім проходили стажування на телеканалах ICTV та «1+1» по операторській майстерності і відео монтажу. До 2015р. було знято 13 історичних науково-популярних фільмів та десяток історичних програм. Останній документальний фільм «Українська революція» був нагороджений багатьма преміями і демонструвався на національних каналах телебачення.  На сьогодні всі працівники відділу звільнені, техніка розібрана і зберігається у не належних умовах. А у відділі працюють люди без фахової освіти, які не мають жодного відношення до техніки подібного рівня. За два роки відділ не зробив нічого!

«Антивиставкова» діяльність пані Тетяни також вражає: ось – тільки маленька часточка «досягнень»: Ліквідація колекційних виставок музею з унікальними експонатами «Серж Лифар – життя для танцю» (зал перетворений у склад), «Нагороди світу» (зал перетворений у склад), «Барви художнього скла» колекція художнього скла КЗХС (близько 700 од. заховані у сховище не пристосоване для зберігання таких експонатів, що порушує діючі інструкції). Замість унікальних творів народних, заслужених художників України – виставка присвячена предметам радянської пропаганди.

Не буду зупинятись на етапах боротьби генеральної директорки з власним підрозділом – Музеєм коштовностей – ця епопея заслуговує окремого літопису.

А ось – квінтесенція кадрової політики: За 2015 р. за власним бажанням звільнилося 98 працівників,  8 доган, звільнень за статтями  – 4 працівники.  У 2016р. звільнилося 88, з них 8  працівників, що були скорочені і 1 догана. Якщо хтось думає, що кваліфікованого музейного працівника так само легко підготувати, як оператора машинного доїння, він трохи помиляється – оператора вивчити складно, але музейника – значно складніше. Очевидно, цього не розуміє не тільки Т. Сосновська, але й посадовці Міністерства культури. Якщо при попередньому міністрі – В’ячеславові Кириленку це було зрозуміло: Сосновська – його ставлениця, і, очевидно, її методи влаштовували пана міністра «по квоті» та були йому зрозумілими, то мовчання команди Ніщука – загадка. Людина, відважною поведінкою якої на сцені Майдану усі ми захоплювались, раптом боїться на себе взяти сміливість порятунку Музею – що це? Слабкість команди Міністра, чи нинішня структура Міністерства настільки застаріла, що ставить під сумнів саме його існування?

Не розгледіти суцільні порушення в діяльності «реформаторки» – потрібне неабияке зусилля. Чим займалося Управління музейної справи під недолугим керівництвом В. Рожка, у якого під носом бездарними керівниками дезінтегрувались Музей історії, Музей архітектури та побуту у Пирогові під керівництвом попа-сумісника, Заповідник у Лаврі та інші перлини української історії? Напевно, тим самим, чим сьогодні займається однойменний відділ – п’є чай та перекладає папірці.

Думаю, діяльність подібного керівника з замашками ланкової-самодури в будь-якій європейській і неєвропейській країні отримала б гідну оцінку – починаючи зі звільнення та розриву контракту. А що у нас?! «Консервуючи» музейні конфлікти, Міністерство ставить себе у позицію цугцвангу. Доведенні до відчаю працівники НМІУ та інших музеїв влаштовують щоденне пікетування Мінкульту. Наступний крок – голодування та, очевидно, недовіра діючому складу Міністерства. Або ж, Міністерству, як інституції.-пише linadov

То що ж, чому те, що неможливо у французів, у українців – можливо? Я впевнений – у українців це теж неможливо. Ті, хто творить подібне – не українці. Хахли. Демонстративна зневага до національної гідності, яку демонструють Кириленко та його ставленики – це типове хахляцтво. І, як переконано заявили нещодавно представники ініціативної групи «Комітет порятунку музеїв», далі терпіти подібне свавілля ніхто не буде. За зроблене потрібно відповідати.

І – останнє. Хочу виступити з ініціативою та інтернет-голосуванням визначити лідера маргінальної групи «хахлів». На мою думку, ним може стати багаторазовий віце-прем’єр-міністр В’ячеслав Кириленко. Згадаймо його чорно-білі списки, приватну передачу «Мій (вибачте) – мін культ», визначні досягнення в кадровій політиці, архітектурні досягнення у будівництві приміських власних бунгало, плагіат – список можу додати …

В. Логвінов


Автор:
Прочитали: 41 раз

Надрукувати Надрукувати    Переслати Переслати    В закладки В закладки

Новини по темі:
  • Я не стидаюся жебрати, бо роблю це для установи культури, — директор музею Франка
  • Земельний банк фермерів в Україні 4,5 мільйонів гектарів
  • Лувр-один з найбільших музеїв світу!
  • Міністерство освіти і науки не здатне зупинити навалу квазі-вчених, шахраїв та плагіаторів
  • Міністерство приватних справ
  • Міністерство духовної капітуляції.
  • Міністерство культури – репресивний орган діючої влади.
  • Міністерство свинячої чуми Культура і люди
  • Лесь Подервянський: Міністерство культури потрібно ліквідувати
  • Міністерство культури звинуватили у корупції та непрофесіоналізмі
  • Як Нищук за допомогою «кадрів» Поплавського перетворив Мінстерство культури України на міністерство невігластва
  • Рейтинги на мажоритарних округах
  • Міністерство культури України інформує щодо ситуації, яка склалась у Національному музеї народної архітектури та побуту України.
  • Режисер "Хайтарми" про Крим: "До тебе заходять додому і диктують, як тобі жити"
  • Спецслужбы тоталитарных государств охотятся на авторов работ о Евромайдане
  • Світовий Конґрес Українців гостро засуджує закони, що спрямовані на встановлення в Україні цілком авторитарного режиму
  • Вот они плакаты тоталитаризма! - Янис Вакуленко
  • Міністерство культури оголошує конкурс на кращий ескіз логотипа
  • "Бандюгану" Кулиняку українці не довіряють: хоче Лувр побачити твори Пінзеля - нехай приїде за ними
  • Для Януковича огороджують частоколом тисячу гектарів лісу
  • Міністерство культури спростовує інформацію про наміри
  • На шляху до центрального депозитарію. Фінал "війни" чи ескалація конфлікту?
  • Депозитарий для рынка или для чиновников?
  • Микола Томенко: Міністерство культури інформує
  • Пінзель їде до Лувра

    Читайте також:
  • Говори красиво: 10 українських слів, якими ви здивуєте своїх друзів
  • Прогнози: через 100 років...
  • Син Голови Запорізької ОДА став курсантом військового училища НАТО!
  • Стерхощук. Фотожаби на великого Пу-Ху
  • КЕРАМІЧНІ РОЗЕТКИ З ДЕКОРУ ПАЛАЦУ І. МАЗЕПИ В БАТУРИНІ: КОМП’ЮТЕРНІ РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА КИЇВСЬКІ АНАЛОГІЇ
  • Чому в США легалізовано націонал-соціалізм і символіку Третього Райху
  • Геть московських попів!
  • Заборонити окупаційну російську церкву НЕГАЙНО!
  • “Кубань з Україною”
  • РАВВИН-КОРБАНИЗАТОР ВЕТЕРАНОВ АТО.
    Повернутися назад

  • Міжнародний козацький журнал

    Міжнародний Козацький журнал "Нова Січ"

    Редакція: Запоріжжя-Київ

    Україна - це Європа!

     

     e-mail: novasich@ukr.net

    Головний редактор - полковник козацтва

    Віктор Тригуб

    Шеф-редактор - Володимир Іванченко (Запоріжжя)

    Біоенергетики - генерали козацтва Валерій Пильник, Юрій Курилех

    Юридичний супровід - 

    Іван Макар

    Представник у США -  Американське козацтво

    Представництва:

    Кропивницький - Анатолій Авдєєв, Харків - Юрій Нерослік, Закарпаття - Вадим Логвінов

    Голова Ради - Констянтин Стасюк



     


    Партнери: Музей плакату України, ГО "Гуманітарна ліга"





    http://www.museum-ukraine.info/

     







     









    Опитування
    За кого голосувати?
    За владу
    За опозицію
    Не піду
    Маленька партія снайперів



    Всього голосів: 2970
    Результати опитування



    Лічильники






    світ

    http://narodna.pravda.com.ua/





    На початок сторінки

    Разробка сайту: Ростислав Саєнко, 2005 р., Система: SmallNuke ©
    Генерація сторінки: 0.324 с. Всього 8 запитів до бази.

    Админ.панель